Sayfalar

Avtomobil

BMW





BMW motosiklet 


BMW R32, ilk istehsal olunan BMW motosikleti. BMW motosiklet və motosiklet mühərriki istehsalına birinci dünya döyüşündən sonra başlamışdır. İlk müvəffəqiyyətli motosiklet üretimleri "BMW R32" modeli ilə 1923-cü ildə reallaşmışdır. Bu həmçinin BMW'nin çıxardığı ilk əkiz boksçu tipli mühərrik tipli hava soyutmalı mühərriki idi. Bu mühərrik tipi bir çox revizyondan keçməklə birlikdə prinsipdə eyni olacaq şəkildə günümüzte bütün R tipi BMW motosikletlərə istifadə. İkinci dünya müharibəsi zamanı BMW R75 tipi motosikletini səbət də əlavə edərək personal və sursat daşıma məqsədi ilə orduya çox miqdarda motosiklet satmışdır.Zündapp KS750 motosikletini ilhamlanaraq emal edilən bu mühərriklərdə səbətin tekerlekleği də mühərrikdən təhrik etməkdə idi. 1983-cü ildə su soyutmalı və gərək üç istərsə də dörd sıralı silindrdən ibarət K ardıcıllığı idman Bot bazara önə etdi. Qısa bir müddət sonra da zəncir təhrikli və tək və ya cüt silindrli F və G ardıcıllığı motorları da bazara sürdü. BMW otomobillerindeki günümüz texnologiyaları


2006 BMW M6 Elektron Süspansiyon Sərtlik Kontrolu "EDC" Elektron süspansiyon sərtlik idarəsi, sürüş rahatlığını ola biləcək ən yaxşı sürüş təhlükəsizliyi ilə birləşdirər. Əlavə olaraq bu sistem sayəsində avtomobilin yük vəziyyətinə bağlı qalmadan hər vaxt eyni qalan süspansiyon xüsusiyyətləri təmin edilər.Ayrıca avtomobilin sürüşünü təsir edəcək hər cür hərəkəti sezicilerle davamlı müşahidə edilər. Bütün dəyərlər bir mikroprosessor tərəfindən qiymətləndirilər və çıxan nəticələndirərə görə amortisörler əmrlər göndərilər. Amortisörler olan valfler sayəsində sərtlik addımı olaraq qurulur və dəyişən yol, yük və sürüş şərtlərinə görə uyğunlaşma təmin edilər. Dayandırmaq, yol səthində və ya döngəli yollarda istifadədən ya da hızlanmalar nəticəsində ibarət yaranan gövdə hərəkətləri hiss edilər dərəcədə azalar.Ayrıca sürücü, Controller vasitəsi ilə "Sport" proqramı yəni daha idman bir süspansiyon nizamını seçə bilər.
iDrive iDrive, sürücünün avtomobili hissi və interaktiv olaraq istifadə etməsini təmin edən, yenilikçi bir anlayışdır. Ədədləri azaldılmış düymələr və əmr işçiləri sayəsində, sürücü gözünü yoldan az qala heç ayırmaz və avtomobilin iç məkanı sadeleşir. Beləcə sürüş və rahatlıq sahələri bir-birindən ayrılar. Sürücünün yola konsentrə ola bilməsi üçün, Start / Stop idarə düyməsi kimi əhəmiyyətli düymələr sürücünün ətrafındakı sahəyə yerləşdirilmişdir. Ayrıca avtomatik kondisioner düymələri kimi rahatlıq funksiyalarına istiqamətli işçilər isə həm sürücü həm də ön yolçunun çata biləcəyi şəkildə ortadadır.İdarə Ekranı və bu ekrana daxil olmağı təmin edən və hissi olaraq tək əl ilə istifadə edilə bilən Controller də bu bölgədədir. Controller, səkkiz istiqamətə hərəkət etdirilə bilər.Menyular isə bir külək gülü məntiqində yerləşdirilmişdir. Bütün funksiyalar iyerarxik bir şəkildə ilk və ikinci olmaq üzrə sıralanmışdır. Radio səs səviyyəsi, siləcəklər, istilik nizamı və ya arxa şüşə rezistanı kimi ilk funksiyalar alışıldığı kimi bir idarə düyməsi vasitəsi ilə istifadə edilər. Anlıq istehlak kimi ikinci funksiyalar isə İdarə Ekranı üzərindən Controller ilə əmr edilər. Beləcə sürücü həqiqətən diqqət yetirməsi lazım olan şeylərə konsentrə olar.
Aktiv Sürət Kontrolu Aktiv sürət idarəsi, klassik sürət idarəsinin (cruise control) inkişaf etdirilmiş bir funksiyasıdır. Bu sistemlə radar vasitəsi ilə əvvəldən seçilmiş bir sürətin sabit tutulması təmin edilər. Radar Sezici və idarə modulu birləşdirilmiş və ön tamponun altında olan bir bölgəyə yerləşdirilmişdir. Bu təchizat sayəsində BMW'nin qabaqda gedən bir vasitəyə yaxınlaşdığında, sistem vasitəsi avtomatik olaraq fərq edər və əvvəldən təyin olunmuş bir məsafəni (üç dəyişik nizam mümkündür) sabit məbləğ. Avtomobilin önü açıldığında, yaddaşda olan sürətə çatmaq üçün avtomatik olaraq sürətlənər. Əyləc pedalına ediləcək kiçik bir toxunuş, sistemin dövrə xarici qalması üçün kifayətdir. Bu sistem ilə sürücü tamamilə trafikə konsentrə ola bilər və beləcə sürüş rahatlığı artar. Ancaq nəqliyyat vəziyyətinə görə sürüş şəkli təbii olaraq sürücünün məsuliyyət sahəsi içindədir.
Hi-Fi Professional LOGIC7 Bu Hi-fi sistemi, bütün bilinən səs formatlarının 13 dinamik üzərindən çox keyfiyyətli bir şəkildə verilməsini təmin edər. 7 mid-range, 4 tweeter və 2 ədəd mərkəzi yerləşdirilmiş subwoofer ilə heç bir sistemlə müqayisə edilə bilməyəcək bir səs əldə edilər.Tweeter'lar və orta tezlik dinamikləri (100 mm diametrli) aluminyum membranlara sahib olub, subwoofer'lar dulusçuluq alaşımlıdır. 6 orta tezlik dinamiki dörd qapıya və arxa şüşə önünə yerləşdirilmişdir. Bu hopörlerlerin sonuncusu isə kokpitin tam ortasına monte edilmişdir. Subwoofer'lar (217 mm diametrli) isə ön oturacaqların altındadır. Bu mərkəzi bas anlayışı ilə bas səslərin bütün iç məkana bərabər paylanması təmin edilmişdir. Bunu təmin etmək üçün yüksək performanslı dinamiklər vasitənin döşəməsinə yerləşdirilmişdir. Beləcə eşiklər olan bütün boşluqlar həcmli səs istehsalı üçün istifadə edilmişdir. Bu tənzimləmə ilə baqaj həcmi daraltılmamış, arxa şüşə qarşısında ibarət olan titrəmələr önlənmiş və bas səslərin çox dəqiq bir şəkildə əldə edilməsi təmin edilmişdir.
Adaptif Faralar Adaptif fara iş sistemində, döngələri alınarkən, sensörler vasitə sürətini, sovrulma nisbətini və sükan bucağını təsbit edərlər. Daha sonra elektro-mexaniki bir sistem, virajı məskunlaşmasına uyğun bir şəkildə xenon faraların istiqamətini nizamlayaraq yolun irəli qisimlərində maksimum səviyyədə işıqlanma təmin edər. Bundan başqa Bixenon faralarda uzun huzmeleri xenon olduğu üçün daxili tərəfdəki faralar Curve Light olaraq siqnal verildiyində və ya sükan bucağına görə 90 dərəcə yanları işıqlandırmaqdadır.Sizin bucağınızdan bunun mənası, gecə səfərlərində təhlükəsizliyinizin diqqətə çarpan bir şəkildə artmasıdır.
Aktiv Sükan Necə Servotronic, klassik hidrolik sükan yumşaqlığını sürətə görə nizamlayaraq rahatlıq və təhlükəsizliyi birleştiriyorsa, aktiv Sükan (active steering) də sükanın dövr sayını sürətə görə nizamlar. Bu fövqəladə xüsusiyyətə sahib bir avtomobildə, aşağı sürətlərdə çox qısa dövrlü bir sükana sahib olar və yüngül direksiyonunuzu çox az çevirərək park və manevr asanlığı yaşayarsınız; yüksək sürətlərdə isə dövr sayı artaraq avtomobilin istiqamət alovlan tarazlığını artırılmış, etibarlı və rahat istifadəsi zəmanətə alınmış olar.
ASC + T (Automatic Stability Control + Traction) Kalkışlarda və ya buzlu 'sürüşkən' yollarda döngə dönüşlərində, təhrik tekerleklerinde ambelaj (birində və ya hər ikisində, fərqli nisbətlərdə çevril sayı artımı) meydana gələr.Sistem ABS sensörlerini dövr xəbərdarlığı alaraq 'təhrik təkərləri' sərbəst təkərlərdə gələn aşırt siqnalıyla müqayisə. Müəyyən bir dəyərin üzərində ambelaj söz mövzusu olsa ambele olmuş təkərləri bu vəziyyətdən qurtarmaq üçün DME (Digital Mühərrik Electronic) ilə xəbərləşərək mühərrikdən gələn torku azaltma yoluna gedər. DME, bu tələbi yerinə yetirmək üçün: odlama zamanını gecikdirər, enjökterlerdeki yanacaq miqdarını azaldar, qaz kelebeğini hissəyə əməliyyatlarını edər. Buna əlavə olaraq sistem ambelaj nisbətləri arasında sağ və solda fərq varsa, sağ və / və ya sol təkərləri ABS sisteminə əmr verilərək əyləclər. Beləcə eninə dayanıqlılıq qorunmuş olar və vasitə boylamasına hərəkətinə davam edər.
ABS (Antilock Braking System) Avtomobilin frenlenmesi əsnasında, yol səthində rezin tutunabilme gücünə görə müəyyən bir əyləc dozajı aşıldığında təkərlər bloka olarlar. Frenlenen təkərdə ibarət olan blokaj problemini həll edə bilmək üçün ABS sistemi əyləc hidrolik maye təzyiqini müəyyən bir aralıkta azaldar və ya çoxaldar. Bunun üçün ABS sistemi 4 təkərdə də olan təkər aşırt sensörlerini xəbərdarlıq alır və əyləc hidroliği təzyiqini nizamlar. Bu vəziyyət dayandırma əsnasında vasitənin sovrulmasını maneələr və qərarlığı artırar. Avtomobilin frenlenmesi əsnasında boylamasına dayanıqlılıq itməz; təkərlər bloka olmazlar, maksimum dayandırma əsnasında belə sükan hakimiyyəti itməz, aşağı sürtünmə əmsallı yollarda dayandırma əsnasında təkərlərdə blokaj meydana gəlməsi maneə törədilər.Sistemin patent sahibi və istehsalçısı BOSCH firmasıdır. Avtomobildə ilk dəfə Mersedes S modelinə tətbiq olunduğu deyilsə belə təxminən 2 ay içərisində BMW 7 ardıcıllığında istifadə edilmişdir (eyni il 1978)
Servotronic] Klassik hidrolik sükan sisteminə sahib vasitələrdə aşağı sürətlərdə sürüş asanlığı və rahatlıq təmin edilərkən yüksək sürətlərdə sükan cavabının yumşaq olması səbəbiylə aktiv təhlükəsizlik azaldar. Buna görə Servotronic sistem hidrolik sükan sisteminin güc dəstəyini vasitə sürətinə asılı edər. Park manevrlərində maksimum rahatlıq, yüksək sürətdə aktiv təhlükəsizlik standartlaşmanın və sükan cavabının daha dəqiq hiss edilməsini təmin edər.
DSC (Dynamic Stability Control) Avtomobil ədəbiyyatında ESP (Elektronik Stabilidə Proqramı) olaraq bilinən təchizatın BMW uyğunlaşdırmasıdır. Müəyyən bir sürətin üzərində döngəyə girildiyində vasitədə ibarət olan oversteer "arxadan sürüşmə" və understeer "öndən sürüşmə" problemlərini qəbul edərək ASC + T və ABS sistemlərini istifadə edərək problemi fiziki limitlər daxilində həll edən üst iyerarxiyada bir sistemdir. (İş Şəkli: Sistem, sapma (yaw) istiqamətində qəbul etdiyi bir dönmə hərəkətini, ön və ya arxa tekerlerin birini ABS istifadə edilərək müstəqil dayandırma ilə tərs qüvvət meydana gətirərək qəbul edilən dönməyi qopması edər. Beləcə vasitənin yanlamasına (lateral) sovrulması önlənər.) Məsələn sağa doğru döngə almaqdasınız ancaq vasitənin önü döngə xaricinə (düz) irəliləyir. BMW mühəndislərinin understeering deyə təbir etdiyi burundan sürüşmə reallaşarkən, sağ arxa təkərə icazəsiz bir əyləc tətbiq edərək vasitənin burnu (önü) virajı içinə çəkilər. BMW mühəndisləri, avtomobil sektorunda ESP olaraq bilinən sistemi eyni il içərisində (1994yılından etibarən) DSC adı ilə 7.50 (iL) modellərində standart olaraq təqdim etmiş olub, bu sistemə 1996-cu ilin əvvəlində 2 ədəd rotasyon qurğu ilə 1 ədəd yanal akselerasyon sensörünü və bir çox parçanı daxil edərək avtomobil dünyasındakı ən müasir gedən axsamı dizginleyip, bu sektordakı çığırlardan birini açmışdır.
CBC (Cornering Braking Control) (Köşe dayandırma Nəzarət): Avtomobil döngə içində ikən sürətlə əyləcə basıldığında əgər arxadan çekişli isə ümumiyyətlə vasitənin burnu döngə içinə, arxası döngə xaricinə sürüşmə meylində olar (oversteering). Öndən çekişli isə ümumiyyətlə burnu döngə xaricinə sürüşər (understeering). Belə bir vəziyyətdə dayandırma əsnasında arxa təkərlərə, klassik sistemlərdəki bərabər təzyiqdə əyləc təsiri tətbiq olunduğundan bloka ola bilərlər. CBC sistemi burada dövrəyə girərək bu tekerlekteki əyləc gücünü limitlər.Normal şərtlərdə irəliləyən vasitə sağa doğru bir döngədə ikən sol arxa təkər; sola doğru döngədə ikən sağ arxa tekerlekteki dövr sayının daha çox olması lazımlıdır. Viraj əsnasındakı ani dayandırma ilə yuxarıda bəhs edilən tarazlığın pozulması vəziyyətində CBC sistemi, yalnız döngə içi arxa təkərin dövrünün yüksəlməsini, digər təkərlərə nisbətlə maneə törədəcək. Bu vəziyyətdə ola biləcək spin reaksiyası maneə törədilmiş olacaq. Eyni zamanda bu sistem, əyləc ilə döngə xaricində qalan max. yükteki ön təkərə daha çox əyləc gücü kullandırma səlahiyyətinə malikdir. DBC (Dynamic Braking Control) Bu sistem tamamilə sürücünün çaxnaşma vəziyyətlərdə frenlemesine köməkçi olacaq şəkildə proqramlaşdırılmışdır. DBC sistemi, ayağın qaz pedalından çəkiliş sürətini və əyləc pedalına toxunma müddətini parametr olaraq istifadə edər. Sürücü birdən ayağını qazdan çəkib əyləcə basdığında, sistem bunu çaxnaşma vəziyyət hesab edər və bir insanın yapamayacağından daha sürətli və təsirli bir frenaj təmin edər. Qısacası təhlükəli vəziyyəti qəbul edib sürücüdən daha əvvəl əyləc sistemini lazımlı təzyiqlə hərəkətə keçirər bunu hidrolik təsir ilə edər. Daha əvvəl bir rezervuarda toplanan yüksək hidrolik təzyiq belə bir vəziyyətdə sərbəst buraxılaraq çox sürətli bir şəkildə təkərlərə paylanır.
SMG (Sequential Manual Gearbox) SMG texnologiyası BMW tərəfindən Formula yarış avtomobilləri üçün inkişaf etdirilən və sonradan gündəlik istifadə üçün çıxarılan BMW'nin adaptasiya edilən bir şanzımanı.SMG şanzıman avtomatik bir düz çarx sistemi olaraq düşünülə bilər. SMG şanzımanlı BMW'nin debriyaj çarxı yoxdur, şanzımanın öz içində avtomatik debriyaj sistemi vardır.Vites orta konsoldaki çarx qolunun irəli və geri itilmesiyle və ya sükanın sağ və solundakı pedalların geriyə çəkilməsiylə dəyişdirilər. BMW mühəndisləri eyni zamanda çarx dəyişmə sürətini nəzarət etmək məqsədiylə orta konsola bir düymə qoymuşlar. Ən sürətli mövqeyə gətirildiyində çarx saniyənin çox altında değiştirilmekte (0,02 s) lakin bu sürətli dəyişmələr avtomobili sarsabileceğinden komfortlu çarx keçişləri üçün çarx qolunun arxasındakı düyməni nizam edilməkdədir. Yeni bir istifadəçinin SMG şanzımana alışması 1 ay qədər ala bilməkdədir. Bunun ən böyük səbəbi isə digər avtomobillərdəki avtomatik vitesten fərqli olaraq çarx keçişləri əsnasında ayağın qazdan qaldırılmasının lazımlılığıdır. SMG şanzıman ən çox M ardıcıllığı avtomobillərdə seçilməkdədir, hətta 2003 model M3 CSL'de 2006-ci ildə çıxan M5'te standart olaraq təqdim edilməkdədir.Volkswagenin inkişaf etdirdiyi DSG (Direct Shift Gearbox) ilə bazarda cüt qavramalı şanzımanlar daha məşhur hala gəlmişdir və BMW'nin buradan hərəkətlə 2008 BMW M3'te DCT (Dual Clutch Transmission) təqdim edilmişdir.
Vanos Motor alt və üst aşırt aralıqlarında gəzişərkən, kam millerinin (subapların hərəkətini təmin edən millər, egzantrik mili) subap açılma-bağlanma avansını dəyişdirə bilən sistemdir.Sonuç olaraq daha qabarıq bir tork əyrisi əldə edilər. Təməldə əmmə və egzoz subaplarının kəsişmə zamanlamasını artırıb bu heç bir şəkildə olmaz
Valvetronic Ardıcıl mühərrik istehsalında bənzərsiz bir texnologiyadır. Valvetronic sayəsində hava əmmə valflerinin davamlı dəyişən hərəkətləri təmin edilərək mühərrikdə qaz kelebeğine ehtiyac duyulmaz. Daha az istehlak, daha aşağı egzoz emisyonu, bununla birlikdə daha dinamik və anında reaksiyalı bir sürüş üstünlüyü əldə edilər.
Digər Teknolojiler BMW, 2008-ci ildə inkişaf etdirdiyi DPC sistemini ilk dəfə X6 modelində istifadə edərək SUV (ya da BMW'nin deyimiylə SAV və ya SAC) sinifindəki yol tutuşta bir inqilab yaratdı. Alfa Romeonun Q2 sisteminin bir bənzəri olan DPC, gücü hər iki çəkiş tekerleğini fərqli nisbətlərdə paylayaraq avtomobilin virajdaki idarəsini yaxşılaşdırır.CBS sistemi zamanı gəldiyində avtomobilin baxım vaxtını bildirmə xüsusiyyətinə sahib.Connected Drive texnologiyası bir ilk olaraq vasitə içindən internetə bağlanmağa imkan verərkən, Efficient Dynamics fəlsəfəsi çərçivəsində istifadə edilən Start-Stop sistemi, əyləc enerjisi geri qazanımı kimi sistemlər də sürüşü məhsuldar qılmağa imkan verir.
Model İnkişafı
BMW E3 - (1968-1977) 2.5, 2.8, 3.0, 3.3 "New Six" sedans BMW E9 - (1969-1975) 2800CS, 3.0CS, 3.0CSL "New Six" coupés BMW E12 - (1972-1981) BMW E21 - (1975-1983) 3 Series BMW E23 - (1977-1986) 7 Series BMW E24 - (1976-1989) 6 Series BMW E26 - (1978-1981) M1 BMW E28 - (1981-1988) 5 Series BMW E30 - (1982-1991) 3 Series BMW E31 - (1990-1999) 8 Series BMW E32 - (1986-1994) 7 Series BMW E34 - (1988-1995) 5 Series Bmw e36 - (1991-1999) 3 Series Bmw e36 / 5 - (1995-1998) 3 Series Compact Bmw e36 / 7 - (1996-2002) Z3 Series Roadster Bmw e36 / 8 - (1998-2002) Z3 Series Coupé BMW E38 - (1994-2001) 7 Series BMW E39 - (1996-2003) 5 Series BMW E46 / 5 - (2000-2004) 3 Series Compact BMW E46 / 4 - (1998-2005) 3 Series Sedan BMW E46 / 3 - (1999-2005) 3 Series Touring / Sports Wagon BMW E46 / 2 - (1999-2006) 3 Series Coupé BMW E46 / C - (1999-2006) 3 Series Convertible BMW E52 - (2000-2003) Z8 BMW E53 - (2000-2006) X5 BMW E60 - (2004-present) 5 Series BMW E61 - (2004-2007) 5 Series Touring / Sports Wagon BMW E63 - (2004-present) 6 Series coupé BMW E64 - (2004-present) 6 Series convertible BMW E65 - (2002-2007) 7 Series short wheelbase BMW E66 - (2002-2007) 7 Series long wheelbase BMW E67 - (2002-2007) 7 Series Protection BMW E70 - (2007-present) X5 BMW E83 - (2004-present) X3 BMW E85 - (2003-present) Z4 BMW E86 - (2006-present) Z4 Coupé BMW E87 - (2004-present) 1 Series BMW E88 - (2008) 1 Series Convertible BMW E89 - (2009) Z4 roadster BMW E90 - (2005-present) 3 Series BMW E91 - (2005-present) 3 Series Touring / Sports Wagon BMW E92 - (2006-present) 3 Series Coupé BMW E93 - (2007-present) 3 Series Convertible BMW F01 - (2008) 7 Series BMW F02 - (2009) 7 Series long wheelbase BMW F03 - (2008) 7 Series Protection BMW F04 - (2009) 8 Series Light Basa BMW F10 - (2010) 5 Series BMW F11 - (2012) 5 Series Touring BMW F12 - (2011) 6 Series Coupé BMW F13 - (2011) 6 Series Convertible BMW F14 - (2011) LC5


İndiki vaxtda Çıxarılan Modeller
BMW 1-Series (Yığcam Sinif, Hatchback / Coupe / Cabriolet) BMW X1 (Yığcam Sinif, SUV) BMW 3-series (Orta Sinif, Sedan / Touring / Coupe / Cabriolet) BMW M3 (Orta Sinif, Sedan / / Coupe / Cabriolet) BMW X3 (Orta Sinif, SUV) BMW Z4 (Yığcam Sinif, Roadster) BMW 5-Series (Üst Orta Sinif, Sedan / Touring /) BMW M5 (Üst Orta Sinif, Sedan / Touring) BMW X5 (Üst Orta Sinif, SUV) BMW 6-Series (Üst Orta Sinif, Coupe / Cabriolet) BMW M6 (Üst Orta Sinif, Coupe / Cabriolet) BMW X6 (Üst Orta Sinif, SUV-Coupe) BMW 7-Series (Üst Sinif, Sedan qısa-uzun şassi)




                                                                                           Fiat
Fiat S.p.A. (Fiat Qrupu olaraq da tanınır) avtomobil istehsalçısı, maliyyə və sənaye qrup.1899-ci ildə Giovanni Agnelli tərəfindən Torino `də qurulmuşdur. Adını Fabbrica Italiana Automobili Torino "sözlərinin baş hərflərindən götürmüşdür. Bünyesinde Lancia, Alfa Romeo, Maserati və Ferrari kimi markaları barındırmaktadır.Yani bu markaların bir mənada sahibidir.Dünyanın ən böyük avtomobil və sənaye Şİ arasında iştirak edər.
Fiat tarixi
Şimali İtaliyada olan Torino, tamamilə yeniliklərlə dolu sənaye şəhəri olaraq, Fiat kimi bir sənaye birliyin böyüməsi və inkişafı üçün uyğun şərtlərə sahib idi. Seçkin bir istehlakçı qrupu üçün lüks bir məhsul olaraq istehsal edilən avtomobillər, həm İtaliyada, həm də ölkə xaricində tez məşhur oldular. Çox qısa bir müddət sonra, Fiat, yarış mövzusunda da kimsənin keçə bilmədiyi bir vəziyyətə gəldi.1909-ci ildə, Fiat, Birləşmiş Dövlətlərdə bir fabrik qurdu və orada xüsusi avtomobillərin yanında kamyonet, traktor, qatar, gəmi mühərrikləri və təyyarə istehsalı da etdi. 1922-ci ildə Fiat, ədədləri davamlı artım göstərən normal istehlakçılar üçün də uyğun qiymətə sahib məhsulları olan bir marka olmağa yönəldi. Sənaye Birlik, özünün, ABŞ bazarında açıq qalan və motorlu kiçik avtomobillərlə asanca doldurulacaq bir boşluqda olduğunu hiss edirdi. "Hər kəs üçün bir avtomobil".50li illərin ortalarında, milyonlarla kiçik Fiat modelinin (Seicento və Cinquecento) ardıcıl istehsalı edildi. Fiat, avtomobili bir kütlə malı halına dönüştürmüştü və İtaliya iqtisadi möcüzəsinin simvolu olmuşdu.qaynaq: Fiat.com.tr

Modeller
Türkiyədə Satılan ModellerFiat PandaFiat 500Fiat Grande PuntoFiat Punto EvoFiat BravoFiat LineaFiat Albea SoleFiat Palio SoleFiat FiorinoFiat DobloFiat ScudoFiat DucatoTürkiyədə satılmağa ModellerFiat MultiplaFiat CromaFiat UlysseFiat SienaFiat SediciFiat IdeaFiat StiloFiat Strada

İstehsaldan Siz isə Olan ModellerFiat 600Fiat 124Fiat 126Fiat 127Fiat 128Fiat 130Fiat 131Fiat 132Fiat 147Fiat ArgentaFiat BarchettaFiat CampagnolaFiat OggiFiat RitmoFiat QuboFiat RegataFiat MirafioriFiat CinquecentoFiat Palio WeekendFiat UnoFiat TipoFiat TempraFiat BravaFiat CoupeFiat MareaFiat ZeroKlassiklərFiat DinoFiat 500


                                                                                           Opel



Opel Avtomobil Markası
Qurulduğu ölkə Almaniya
Qurulduğu İl 1863
Qurucusu Adam Opel
Adının qaynağı qurucusunun soy adı.
Amblemin Mənası Opel, əvvəllər yalnız tikiş maşınları çıxarırdı. 1899-ci ildə avtomobil çıxarmağa başlayan Opel, embleminde təkər içində şimşəyi yer verir. Emblemdəki təkər etibarı, şimşək isə sürəti işarələməkdədir.
Opel, bir alman avtomobil firmasıdır. 21 Yanvar 1863-də Adam Opel tərəfindən quruldu.İlk zamanlarında tikiş maşını və velosiped çıxaran bir firma olaraq xidmət verməkdə.
Avtomobil çıxarmağa 1899-ci ildə keçildi. Qısa müddət əvvəlinə qədər, General Motors
Corporation şirkətlər qrupunun damı altında idi. Ancaq, 2009 May ayında General Motors iflasa gəldiyi üçün Opel, Kanada-Avstriya ortaqlığı Magna-Steyr'a satılması qərarlaşdırılmışdır. % 30luk Kısım Magna-Steyr% 40lık bəzi GM% 20li bəzi Rus İdarəçilər, və% 10luk qisimdə Opel işçilərinə aiddir. Opel, İngiltərədə Vauxhall, ABŞ-da Saturn, Avstraliyada Holden tərəfindən təmsil edilir. 2010-ci ildə tanıdılan Yeni Astra Turbo, Opelin ən çox satılan avtomobilləri arasına girmişdir və böyük bəyənmə yığmışdır.


Modeller
Türkiyədə Satılan Modeller
Opel Corsa Opel Meriva Opel Astra Opel Zafira Opel Insignia Opel Antara Opel Combo Opel Tigra Türkiyədə satılmağa Modeller Opel GT Opel Sintra Opel Movano Opel Vivaro İstehsaldan Siz isə Olan Modeller Opel Kadett Opel Calibra Opel Speedster Opel Vectra Opel Frontera Opel Omega Opel Signum

Opel Rekord C, 1.7 L, 1968 Klassiklər Opel Manta Opel Monza Opel Rekord Yaxın Zamanda çıxarılmış anlayışlar Opel Trixx Opel Flextreme Opel Ampera 




                                  Hyundai


«Hyundai Motor Company» (rus Hyundai [1] - Hansı "The Times ayaq", "müasirlik" və vasitələri Kor 현대 자동차 주식 회사, 现代 自动 车 株式会社, KSE: 005380, LSE:. HYUD) - Cənubi Koreya automaker. Ən böyük ölkədə automaker və dünyada dördüncü [2]. Qərargahı - Seul edir.Contents [sil]1 Tarix2 Ad və pronunciation3 sahibləri və idarə edilməsi4 Activities4.1 PerformansRusiyada 4.2 Hyundai Motor5 Hyundai avtomobilləriRusiya təmsil avtomobil Hyundai, 5.1 üçündür5.1.1 Cars5.1.2 Minivans, SUVKommersiya 5.1.3Hyundai Motor avtomobil 5.2 üçündür5.3 Hybrid avtomobilHidrogen yanacaq Cell 6 Nəqliyyat7 Qeydlər8 References9 Həmçinin baxTarix [Düzenle]


Hyundai TiburonŞirkət Chung ciu-yanvar 1967-ci ildə yaradılmışdır. 2003-cü ildə müəyyən edilmişdir olan qrupu (chaebol) Hyundai, daxildir. 1960-cı ildə bir neçə avtomobil və yük modeli, Amerika şirkəti Ford istehsalı ilə məşğul olan.1972-ci ildə, Cənubi Koreya hökuməti Hyundai biri olan dörd şirkətlərinin avtomobil istehsal etmək hüququ verdi. 1974-cü ildə İtaliyanın Pininfarina studiyası bir ana iş görünüşü üzərində, subcompact Hyundai Pony istehsalı başlamışdır. 1980-ci ilə aiddir həyata olan 91% ilə komponenti istehsal localisation ilə 50.000 avtomobil bir il istehsal etmək idi. Populyar və hal-hazırda Sonata sedan ilk nəsil payız 1988-ci ildə yaranmışdır və 1996-cı ildə istehsal idman avtomobili Coupe girdi.

Hyundai Getz1998-ci ildə Hyundai Koreya automakers Kia Motors udulmuş var. 2000-ci ildə şirkət bir neçə il ərzində mövcud olan DaimlerChrysler ilə strateji ittifaq daxil olub. 2006-cı görə Ulsan olan Hyundai bitki Koreya şəhərində beş şirkət ibarət dünyanın ən böyük carmaker edir [3].Adı və tələffüz [Düzenle]
Word 현대 (Kor 현대, 现代) Koreya deməkdir tərcümə "müasirlik". Sözün doğru rus tərcümə - Hyundai. Rəsmi saytında yazmaq üçün istifadə olunur "Hyundai". Rusiya markası kimi "Hyundai", "Hyundai", "Hyundai" və s. Roma əlifbası oxu Bu cür çətinliklər digər ölkələrdə aşkar kimi Roman əlifbası tez-tez səhv oxumaq, Latın qeyd.[Edit] sahibləri və idarə edilməsi
Şirkət Hyundai Kia Automotive Group [4] hissəsidir. Avtomobil komponentləri Hyundai Mobis (20,78%), Koreya Milli Pensiya Fondunun (5.95%) istehsalçısı - şirkətin səhmdarları sırasına. Dekabr 2010-cu kapitallaşma - $ 34.99 milyard [5]Sədr və Baş İcraçı Direktoru - Chung Mong-gü (정몽구, Chung Mong-koo).Fəaliyyət [Düzenle]


Bitki Hyundai Motor olan montaj xəttiŞirkət Cənubi Koreya (Ulsan dünyanın ən böyük avtomobil toplaşmaq zavodu daxil olmaqla), Türkiyə, Şimali Amerika, Çin, Hindistan, Çexiya və Rusiyada avtomobil zavodları bir sıra malikdir.Cars dünyada 5000 dilerlər satılır. Şirkətin rəsmi şüarı - «Yeni düşüncə, yeni imkanlar».Mağazalar zavodları yerləşir arasında müxtəlif maral, o cümlədən heyvanlar, peacocks, dovşan, tülkü və s. geniş Kafesi məqsədi bu fabriklərdə [6] çalışan mütəxəssislər üçün məhsuldarlığı artırmaq.[Edit] Performans2010-cu ildə şirkətin satış 1.73 milyon nəqliyyat vasitələri təşkil edib. $ 4.62 milyard [7] - 2010-cu ildə gəlirləri $ 32,29 milyard, xalis mənfəət təşkil edib.2007-ci ildə şirkət satış 2.324.778 nəqliyyat vasitələri, xarici bazarlarda daxili bazarda satılır və 1.700.551 olmuşdur 624.227 olan olmuşdur. $ 0,780 milyard [8] - 2008-ci gəlirləri $ 72,542 milyard, xalis mənfəət təşkil edib.Rusiya [Düzenle] Hyundai Motor

Hyundai H-1Rusiyada, avtomobil Hyundai modellərinin Accent, Sonata və Elantra XD ki, crossover Santa Fe Classic, eləcə də yüngül yük akt, "Porter" (sentyabr, eyni il, Accent toplaşmaq bərpa edilmişdir [9]) Taganrog TAGAZ fabrika 2010-cu ilə qədər həyata keçirilmişdir.[10]Dekabr 2007-ci ildə, Rusiya Hyundai [11] bir zavodun tikilməsi haqqında saziş imzaladılar. Sənaye zonası qızdırıcı Sankt-Peterburqda yerləşən yeni şirkət, həcmi hər il təxminən 100 min avtomobil deyil, investisiyalar - $ 400 milyon zavodunun tikintisi iyun 2008-ci ildə başlamışdır. Zavod Sentyabr 2010 əməliyyatlara başladı, bu avtomobil Hyundai Solaris həyata keçirilən Rusiya bazarında xüsusi inkişaf etmişdir. Yanaşı Sankt-Peterburqda Otomobil dekabr 2010-cu ildə [12] [13], daha sonra avtomobil hissələri Hyundai Mobis istehsalı üçün zavod idi - adi komponent təchizatçıları tərəfindən yeddi Hyundai [5].2010-cu ildə Rusiya Hyundai avtomobillərinin satış 87.081 nəqliyyat vasitələri (2007 - 147 843) məbləğində [7] [4].Managing Director, "Hyundai Motor MDB" - Denis Petrunin Rusiyanın Volkswagen marka sərnişin şöbəsinin keçmiş rəhbəri. [14][Edit] Hyundai avtomobilləri


Hyundai Genesis Coupe

Hyundai Genesis

Hyundai Genesis

Hyundai Genesis[Edit] avtomobil Hyundai çeşidi, Rusiya təmsilCars [Düzenle]Hyundai GetzHyundai AccentHyundai VernaHyundai ElantraHyundai i20Hyundai i30Hyundai SonataHyundai NF (Hyundai Sonata dördüncü nəsil)Hyundai CoupeHyundai Genesis CoupeHyundai GrandeurHyundai GenesisHyundai EquusHyundai SolarisMinivans, SUV [Edit]Hyundai TerracanHyundai MatrixHyundai TrajetHyundai H-100Hyundai H-1Hyundai TucsonHyundai Santa FeHyundai ix55Hyundai ix35[Edit] CommercialHyundai PorterHyundai CountyHyundai HD-65Hyundai HD-72Hyundai HD-78Hyundai HD-120Hyundai Universe[Edit] Hyundai Motor avtomobil üçündürHyundai Atos Van 1.0i VanHyundai Azera 3.8 V6 SedanHyundai Excel 1.3i VanHyundai Excel 1.5i VanHyundai Elantra 1.5i VanHyundai Elantra 1.6i VanHyundai Elantra 1.9D VanHyundai Galloper Van 2.5 TDHyundai Galloper Van 2.5 TDIHyundai Galloper Van 3.0 V6Hyundai Highway 2.0 CRDiHyundai Highway 2.7i VanHyundai Santa Fe 2.0i VanHyundai Santa Fe 2.4i VanHyundai Santa Fe 2.7i VanHyundai Santa Fe 2.0 CRDiHyundai Terracan 2.9 CRDiHyundai H100 Van 2.5 TDHyundai H100 Pikap 2.5 TDHyundai H150 Pikap 2.5 TDHyundai H200 2.4iHyundai H200 2.5 TDHyundai H200 2.5 MKEHyundai HD65 3.3 TDHyundai HD65 3.6 DHyundai HD65 3.9 TDIHyundai HD72 3.3 TDHyundai HD72 3.9 TDIHyundai HD120 7.5 TDIHyundai HD120 7.5 DHyundai HD160 TruckHyundai HD170 TruckHyundai HD250 TruckHyundai HD260 TruckHyundai HD270 MixerHyundai HD270 DumpHyundai HD310 TruckHyundai HD320 TruckHyundai HD370 DamperliHyundai HD380 MixerHyundai HD390 TraktorHyundai HD540 TraktorHyundai HD700 TraktorHyundai HD900 TraktorHyundai Universe2003-cü ildə Hyundai bitki 92.5 min 144,8 min işıq, orta və ağır yük maşınları toplanmışdır.Hybrid avtomobil [Düzenle]Hyundai 2004-cü ildə ilk hibrid Basın / Getz Hybrid təqdim 2005-ci ildə Guangzhou Beynəlxalq Motor Show bir hibrid Accent göstərdi.Hyundai 780 ədəd qoymuşdur. Müxtəlif dövlət orqanları üçün Basın. 2008-ci ilin sonuna qədər dövlət Hyundai 3390 hibrid avtomobillər təmin etmək üçün hələ. Hyundai hələ hibridləri kommersiya istehsalı üçün heç bir planları var.Hyundai müstəqil Enova technology istifadə edərək, bir hibrid sxemi işlənib hazırlanmışdır.Hidrogen yanacaq elementi ilə Nəqliyyat [Düzenle]
2006-cı ilin sonunda Hyundai 10 avtomobil və hidrogen yanacaq elementi üzrə avtobuslar istehsal. Hyundai Motor 2010-cu ilədək Tucson SUV yanacaq elementi satış başlamaq niyyətindədir.İki Tucson FCEV avtobus və Kaliforniya test olan hidrogen yanacaq elementləri.Yanacaq hüceyrələri UTC Güc (ABŞ) istehsal.Hyundai Berlin Olimpiya stadionunda üçün Tegel hava limanından turist balans idi hidrogen yanacaq elementləri üzrə Dünya Kuboku hibrid avtobus zamanı 2006-cı ilin yayında. 160 kW Yanacaq mobil gücü. Məsafə 300 km fueling bir yayınlanmaktadır.Cənubi Koreya hökuməti avtobus və yanacaq elementləri vasitələrinin inkişafı 2008-ci il, 48 milyard won ($ 51.7 milyon) tərəfindən investisiya planlaşdırır. 2007-ci ildə sınaq 14 avtomobil Hyundai-Kia başlayacaq. Nine yanacaq elementləri avtomobil 2007 və 2008-ci ildə daha 20 istehsal olunacaq.